Rekrutacja na stanowisko REFERENTA w Sekcji Organizacji i Nadzoru w Gostyninie

Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym

w Gostyninie ul. Zalesie 1A

poszukuje kandydatów na stanowisko

referent w Sekcji Organizacji i Nadzoru

 Miejsce wykonywania pracy:

Gostynin, ul. Kutnowska 74B, woj. mazowieckie

 Krótki opis zadań na stanowisku:

  • Prowadzenie rejestrów spraw prowadzonych przez Sekcję.
  • Prowadzenie rejestru zidentyfikowanych ryzyk.
  • Prowadzenie terminarza spraw.
  • Prowadzenie dziennika pism wychodzących.
  • Przygotowywanie projektów pism Sekcji.
  • Realizacja formalnych wymogów w zakresie prowadzenia dokumentacji, wymiany i gromadzenia informacji zapewniających sprawną organizację pracy.
  • Obsługa administracyjna Sekcji, w tym zakładanie spraw, przygotowanie zamówień, zapotrzebowania na materiały.
  • Archiwizowanie akt spraw.
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji – udział w zespołach spisowych, komisjach inwentaryzacyjnych.
  • Współtworzenie planów, harmonogramów.
  • Współpraca z radcą prawnym, audytorem wewnętrznym.
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie spraw prowadzonych przez Sekcję.
  • Współpraca z kontrahentami.
  • Wprowadzanie danych.
  • Sporządzanie cyklicznych raportów i zestawień z obszaru zadań Sekcji.
  • Przygotowanie analiz zgodnie z potrzebami Sekcji.
  • Udział w projektach realizowanych przez Sekcję.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia oczekiwane: administracja, zarządzanie, ekonomia, lub inne humanistyczne,
  • Biegła obsługa pakietu biurowego Microsoft Office, OpenOffice,
  • Znajomość zagadnień prawa administracyjnego, regulacji kancelaryjno-archiwalnych,
  • Umiejętność właściwego posługiwania się językiem polskim,
  • Dyspozycyjność, komunikatywność, samodzielność, rzetelność, odporność na stres, inne umiejętności interpersonalne.

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

  • preferowane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku lub pokrewnym,
  • predyspozycje osobowościowe: dobre zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, kultura osobista.

Dodatkowe umiejętności zawodowe:

  • umiejętność pracy z tekstem,
  • umiejętność analizowania regulaminów wewnętrznych, postępowania zgodnie z ich postanowieniami,
  • umiejętność konstruowania dokumentów,
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych,
  • zdolność do uczenia się, pozyskiwania i przekazywania informacji, umiejętność poszukiwania informacji niezbędnych do realizacji zadań i korzystania z nich oraz umiejętność dzielenia się zasobami informacji z innymi,
  • dbałość o wysoką jakość realizowanych zadań oraz spełnianie obowiązujących w tym zakresie standardów,
  • zdolność do zapewnienia ochrony informacji przed ich nieuprawnionym ujawnieniem,
  • zdolność do brania osobistej odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań i obowiązków oraz ponoszenia konsekwencji za efekty pracy,
  • umiejętność efektywnego wykorzystywania czasu pracy, zgodnie z wymaganiami na stanowisku pracy,
  • umiejętność szybkiego przechodzenia do kolejnych, różnych zadań, kontrolowania ich przebiegu i osiąganych efektów,
  • wykonywanie zadań zgodnie z najwyższymi standardami pracy oraz postawa świadcząca o przestrzeganiu wartości etycznych,
  • umiejętność realizowania zadań bez pomocy i nadzoru innych osób, systematyczność.

Informacja o warunkach pracy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Praca  stacjonarna w godzinach 7.30-15.05
  • Praca w pełnym wymiarze godzin
  • Przewidywane zatrudnienie osoby wybranej w rekrutacji nastąpi od 01.11.2024r.

Wymagane dokumenty:

  • CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w tym mojego wizerunku (o ile umieszczone zostało zdjęcie) dla potrzeb rekrutacji."

CV złożone bez spełnienia w/w warunków nie będą przetwarzane !

  • Podanie lub list motywacyjny (może być w treści e-maila) z informacją na jakie stanowisko się aplikuje
  • Ksero dyplomu ukończenia uczelni wyższej

Pod uwagę brane będą tylko oferty osób spełniających w/w kryteria

Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Administracji Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie ul. Kutnowska 74B w godz. 7.30 -15.05 lub przesłać  drogą pocztową bądź na adres e-mail: administracja@kozzd-gostynin.pl  w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.10.2024r.

Inne informacje:

Wybrane osoby zaproszone zostaną telefonicznie na rozmowę wstępną i ewentualnie na dalsze etapy kwalifikacyjne.

W przypadku dużej ilości kandydatów – możliwe rozmowy dwuetapowe.

Dodatkowych informacji w sprawie rekrutacji udziela Sekcja Kadr, Płac i Szkolenia – tel. 24 235 71 58.

W Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych i każdorazowo osoba zainteresowana jej treścią może ją uzyskać do wglądu w siedziebie podmiotu lub dostępna jest na stronie Ośrodka w zakładce - Zgłaszanie naruszeń prawa.  https://kozzd-gostynin.pl/zglaszanie-naruszen-prawa/

 Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie) informuję, iż administratorem danych jest Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie ul. Zalesie 1A.

Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu niezbędnym dla realizowanych procesów rekrutacyjnych. Obowiązek ich podania wynika z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Rozmowy kwalifikacyjne

W dniu 29.10.2024r. i 04.11.2024r. odbyły się rozmowy kwalifikacyjne z osobami, które spełniały wymagania kwalifikacyjne. 

Osoby, które przybyły na rozmowy:

1. Busler Edyta

2. Dobrowolska Wiktoria

3. Gontarek Katarzyna

4. Kusiak Aneta

5. Lińska Emilia

6. Majewska Iwona

7. Michalak Katarzyna

8. Sikora Aneta

9. Syska Agnieszka

10. Szymczak Małgorzata

11. Wasielewska Weronika

12. Wiśniewska Magdalena

13. Żdan Wiktor

14. Żebrowska Wioletta

Dziękujemy wszystkim za obecność oraz zaprezentowanie się.

Wynik rekrutacji

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko Zespół rekrutacyjny oraz decyzją Pani Dyrektor zaproponował zatrudnienie Pani Katarzynie Gontarek.

Uzasadnienie wyboru

Kandydatka spełnia wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o naborze na w/w stanowisko. Posiada ona wykształcenie oraz wiedzę i umiejętnośći gwarantujące prawidłowe wykonanie powierzonych jej obowiązków na stanowisku referenta w Sekcji Organizacji i Nadzoru. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej otrzymała wysoką ocenę, tym samym została wybrana do pracy na tym stanowisku.  

Jednocześnie podjęto decyzję o utworzeniu listy rezerwowej, na której znalazła sie jedna osoba Pani Emilia Lińska. 

Wytworzył:
Agnieszka Zarzycka
(2024-09-25)
Udostępnił:
Zarzycka Agnieszka
(2024-09-25 14:13:46)
Ostatnio zmodyfikował:
Zarzycka Agnieszka
(2024-11-20 14:59:05)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki