Rekrutacja na stanowisko STARSZEGO INSPEKTORA w Sekcji Techniczno-Eksploatacyjnej w Gostyninie

Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym

w Gostyninie ul. Zalesie 1A

poszukuje kandydatów na stanowisko

starszy inspektor w Sekcji Techniczno - Eksploatacyjnej

 Miejsce wykonywania pracy:

Gostynin, ul. Zalesie 1A, woj. mazowieckie

 Krótki opis zadań na stanowisku:

  • prowadzenie ewidencji i organizowanie przeglądów nieruchomości zgodnie z wymogami prawa;
  • prowadzenie i ewidencjonowanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem Sekcji;
  • zliczanie materiałowo-finansowe robót konserwacyjnych, remontowych oraz modernizacyjnych;
  • prowadzenie analiz zużycia mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, c.o., gazu, oleju napędowego oraz wydatków ponoszonych przez Ośrodek na usługi, roboty, zakupy urządzeń;
  • prowadzenie rejestru nieruchomości;
  • prowadzenie książek obiektu budowlanego;
  • nadzorowanie rozliczeń związanych z eksploatacją nieruchomości Ośrodka oraz jego funkcjonowaniem w zakresie m.in. mediów, energii, odpadów;
  • przygotowywanie dokumentacji do postępowań na roboty budowalne i usługi projektowania, zakup urządzeń technicznych (szacowanie wartości zamówienia, opis przedmiotu zamówienia, niezbędne wymagania umów na roboty budowlane, skompletowanie opracowanej dokumentacji projektowej do postępowania);
  • nadzór i kontrola nad pracami wykonywanymi przez podmioty zewnętrzne;
  • opracowywanie sprawozdawczości i raportowania w zakresie korzystania ze środowiska i odpadów powstających na terenie Ośrodka;
  • planowanie i nadzorowanie prac wykonywanych przez konserwatorów oraz pracowników gospodarczych;
  • sporządzenie dokumentów i pism oraz wykonywania innych zadań zleconych przez przełożonego. 

Wymagania niezbędne :

  • obywatelstwo polskie;
  • wykształcenie: minimum średnie ekonomiczne lub średnie budowlane;  
  • staż pracy: minimum 3 lata zatrudnienia na stanowisku/ prowadzenia działalności z zakresem obejmującym sporządzanie sprawozdań i raportów lub administrowanie nieruchomościami;
  • znajomość ustawy prawo budowlane w zakresie obowiązków dotyczących eksploatacji
    i użytkowania nieruchomości oraz prowadzenia prac remontowych i budowlanych;
  • znajomość rozporządzenia w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe w kierunku administracji;
  • doświadczenie w procesie administrowania nieruchomością wynikające z zakresu obowiązków lub potwierdzone dokumentem w przypadku samozatrudnienia
  • doświadczenie w prowadzeniu lub nadzorowaniu prac remontowo budowlanych
  • predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, sumienność, systematyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista

Umiejętności zawodowe:

  • znajomość obsługi pakietu biurowego MS Office;
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
  • umiejętność kosztorysowania inwestycji i prac budowlanych;
  • formułowanie dokumentów oraz wypowiedzi w sposób zwięzły i czytelny

Informacja o warunkach pracy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Praca  stacjonarna w godzinach 7.30-15.05
  • Praca w pełnym wymiarze godzin
  • Przewidywane zatrudnienie osoby wybranej w rekrutacji nastąpi od 18.11.2024r.

Wymagane dokumenty:

  • CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w tym mojego wizerunku (o ile umieszczone zostało zdjęcie) dla potrzeb rekrutacji."

CV złożone bez spełnienia w/w warunków nie będą przetwarzane !

  • Podanie lub list motywacyjny (może być w treści e-maila) z informacją na jakie stanowisko się aplikuje
  • Ksero dyplomu

Pod uwagę brane będą tylko oferty osób spełniających w/w kryteria

Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Administracji Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie ul. Kutnowska 74B w godz. 7.30 -15.05 lub przesłać  drogą pocztową bądź na adres e-mail: administracja@kozzd-gostynin.pl  w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.10.2024r.

Inne informacje:

Wybrane osoby zaproszone zostaną telefonicznie na rozmowę wstępną i ewentualnie na dalsze etapy kwalifikacyjne.

W przypadku dużej ilości kandydatów – możliwe rozmowy dwuetapowe.

Dodatkowych Informacji w sprawie rekrutacji udziela Sekcja Kadr, Płac i Szkolenia – tel. 24 235 71 58.

W Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych i każdorazowo osoba zainteresowana jej treścią może ją uzyskać do wglądu w siedzibie podmiotu lub dostępna jest na stronie Ośrodka w zakładce - Zgłaszanie naruszeń prawa. https://kozzd-gostynin.pl/zglaszanie-naruszen-prawa/ 

 Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie) informuję, iż administratorem danych jest Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
ul. Zalesie 1A.

Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu niezbędnym dla realizowanych procesów rekrutacyjnych. Obowiązek ich podania wynika z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Rozmowy kwalifikacyjne

W dniu 30.10.2024r. odbyły się rozmowy kwalifikacyjne z osobami, które spełniały wymagania kwalifikacyjne.

Osoby, które stawiły się na rozmowy:

1. Becmer Paulina

2. Czech Marcin

3. Sulma Sywia

Wszystkim tym osobom dziękujemy za stawiennictwo i przedstawienie swojej osoby.

Wynik rekrutacji

W wyniku propozycji Zespołu rekrutacyjnego i decyzji Pani Dyrektor zapropomowano zatrudnienie Panu Marcinowi Czechowi.

Spełniał ona wszystkie wymagania formalne i w ocenie Zespołu oraz Dyrekcji posiada najlepsze predyspozycje do wykonywania zadań na stanowisku starszego inspektora w Sekcji Techniczno-Eksploatacyjnej.

Jednocześnie podjęto decyzje o utworzeniu listy rezerwowej na której umieszczono jedną osobę Panią Sylwię Sulmę.

Wytworzył:
Agnieszka Zarzycka
Udostępnił:
Zarzycka Agnieszka
(2024-10-09 13:47:43)
Ostatnio zmodyfikował:
Liberadzki Lech
(2024-11-07 13:02:02)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki